emperadora

Alla inlägg under augusti 2015

Av Victoria - 31 augusti 2015 07:51

Hej!

Hann inte blogga igår så gör det idag.
Igår va jag och mina föräldrar på uteritt. Vi va ute i tre timmar. Det va jätte härligt och vi stannade och fikade en gång. Det blev ganska mycket galopp men mest trav och skritt. Det va tur nog fint väder hela tiden. Vi red i rep grimma. Sen när vi va hemma så bytte Dora, Flo och Cassidy hage.

Av Victoria - 31 augusti 2015 07:49

Hej!

Hann inte blogga igår så gör det idag.
Igår va jag och mina föräldrar på uteritt. Vi va ute i tre timmar. Det va jätte härligt och vi stannade och fikade en gång. Det blev ganska mycket galopp men mest trav och skritt. Det va tur nog fint väder hela tiden. Vi red i rep grimma. Sen när vi va hemma så bytte Dora, Flo och Cassidy hage.

Av Victoria - 29 augusti 2015 17:15

Hej!

Idag red jag med Emma. Sen när jag skulle rida hem, blev Dora rädd för något i skogen och jag hamnade på hennes hals. Menné jag ramlade inte av i alla fall. Men hon va jätte duktig. <3

Nu är jag på min kompis tjej kväll. Det ska bli jätte roligt.<3
Imorgon ska vi på uteritt. Han inte ta bild på blomman men ska försöka lägga ut en bild på den imorgon. <3

Av Victoria - 27 augusti 2015 22:01

Hej!

Idag i skolan hade vi Fair Play dag. Det va roligt. Vi skulle göra en massa stationer. Vi va i olika grupper. Det va från 0-6: an. Vid halv tolv åkte jag till tandläkaren. Jag skulle dra ut en tand. Det va tur att jag fick bedövning. När vi kom hem så fikade vi. Sen städade mamma huset och jag mitt rum. Sen ritade jag en ros. Bild kommer imorgon.<3

Av Victoria - 26 augusti 2015 18:00

Hej!

Idag i skolan hade vi ganska roliga lektioner. Efter skolan va jag och en kompis. När vi kom hem till mig så gjorde vi lite olika saker. Bland annat hoppade på ridbanan. Det va jätte roligt. När vi skulle ge hästarna mat så kom Dora och Flo efter att vi skramlat med mat hinkarna mycket. Sen när jag hade tagit upp en humla som ramlat ner i hästarnas vatten så brände eller stack (eller vad dem nu gör) den mig. När min komis åkt hem så borstade jag min hund. Han blev jätte fin. <3

Av Victoria - 25 augusti 2015 21:03

Hej!

Idag hade vi matte första timmen.. Sen efter rasten en låååång lektion på typ två timmar.? Efter lunch hade vi so och sen gympa. Det var ingen jätte roligt gympa. Efter skolan följde en kompis med mig hem. Vi spelade lite olika spel och sen hoppade vi på vår loge. När vi skulle ta in Dora för att fixa lite med hennes ben så stog hon typ längst bort i hagen. Så då fick vi gå bort i genom hagen och sen när hon såg min kompis gick hon fram till henne och kollade och luckade på henne och vi vet inte varför.😂 När hon kom ut i hagen igen gick hon långsamt där i från. När min kompis åkt hem åt vi varma mackor och nu kollar jag på Idol.❤️Då vet ni vad jag gjort idag.😂👍


Av Victoria - 24 augusti 2015 18:58

Hej!


Idag  har jag varit i skolan.👍 Det va en vanlig dag helt enkelt.😜 


När jag kom hem red jag med Emma.😃 Vi red en lite kortare tur idag. Jag red Dora och Emma red Diara. Det var jätte roligt.❤️  När vi va påväg tillbaka från turen blev Dora rädd för en stubbe vid sidan av vägen.😂😂👍😜



Av Victoria - 23 augusti 2015 19:12

Hej!


I dag va jag på A6 men en kompis❤️ Köpte några saker, bland annat lite godis åt mina marsvin.


Imorgon ska jag rida med Emma igen❤️ Det ska blir roligt❤️😘

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Här kan du läsa om mitt liv och min resa med min häst Emperadora.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards